آشنایی با اصطلاحات طراحی تایپوگرافی و لوگو
23 سپتامبر, 2019قالب طراحی کاتالوگ
1 ژانویه, 2020عناصر طراحی لوگو
امروزه لوگو یا طراحی آرم در هر کسب و کاری به امری حتمی تبدیل شده است مدیران در ابتدای کسب و کارشان اول به سراغ لوگو می روند و مزیت های عناصر طراحی لوگو می روند تا کسب و کارشان را دارای اعتبار نمایند.
در طراحی آرم اولین چیزی که مورد اهمیت قرار می گیرد ارتباط آن با نوع کسب و کارتان است رنگ اولین چیزی است که در لوگو انتخاب میشود که نباید بی ارتباط با زمینه کاری شما باشد.
فقط یک طراح لوگو حرفه است که میتواند شما را در جهت رسیدن به آنچه در طراحی لوگو می خواهید یاری کند و انتظارات شما را برآورده سازد.
آرم صرفا فقط برای زیبایی نیست زیرا مفهوم بسیاری در طراحی آن می باشد. لوگو شما باید نمادی از شرکت و معرفی کننده کوتاهی از آن باشد و هویت شرکت شما را به مشتری بشناساند.
طراحی آرم امر ساده ای نیست که هر کسی بتواند از عهده آن بر بیاید زیرا به دانش،مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد.
رسانه هنر برتر با نزدیک با بهره گیری از دانش طراحان برتر و حرفه ای افتخار همکاری با شرکت ها و افراد زیادی را در امر عناصر طراحی لوگو داشته است که نمونه کارهای ما نشان از سابقه همراهی پر افتخار با شما عزیزان است.
لوگو که فقط مخصوص و منحصرا برای شما باشد، اولین عنصر قابل مشاهده در یک کسب و کار است تا اولین چیزی که مشتری بر روی محصول میبیند نا م شرکت در ذهن او نقش میبندد و به نوعی شروع یک یک برند سازی است.
لوگو چیزی بیشتر از یک تصویر کوچک است زیرا اساس و بنیان معرفی شرکت است که نشان می دهد شما در بازار حرفی برای گفتن دارید.بنابراین، در ایجاد لوگو، یک طراح حرفه ای خبره می داند که عناصر طراحی لوگو برای کسب و کار شما تا چه اندازه اهمیت دارد. اگر می خواهید برند خود را در بازار توسعه دهید به همین دلیل باید باید با انتخاب دقیق یک لوگو ارزش تجارت خود را نشان دهید.
چه عناصری در طراحی لوگو باید در نظر گرفته شوند:
تایپوگرافی
از عناصرلوگو تایپوگرافی است که ممکن است شامل یک یا چندین حرف یا نام کامل شرکت باشد.
تصاویر
گاهی اوقات تصاویر انتزاعی را با حروف و فونت خاص ترکیب می کنند در موارد خاص، لوگو هم چنین شامل عناصر تزئینی مانند ستاره های کوچک هست که به تنهایی معنا ندارد ولی با ترکیب کلی معنا پیدا میکند.
رنگ
از دیگر موارد رنگ است که می تواند احساسات را به بیننده منتقل کند به عنوان مثال، رنگ قرمز را ممکن است نشان شور و عشق و اشتیاق باشد.مثل رنگ آبی در فست فودها یا رنگ آبی در شبکه ها اجتماعی که مفهوم مشارکت را میرساند.
مقیاس
لوگو باید به گونه ای طراحی شود که هم بشود در مقیاس بزرگ مثل یک بنر در بیلبورد تا بر روی یک خودکار قابل تشخیص باشد و توجه را جلب کند.
از نکته های دیگر عناصر طراحی لوگو این است که زیادی شلوغ و پیچیده نباشد مانند لوگو شرکت های بزرگی نظیر نایک ،اپل،سامسونگ ،پپسی که به راحتی در ذهن مخاطبانشان ماندگار شده اند.
تیم تبلیغاتی رسانه هنربرتر بهترین شرکت لوگو است که افتخار همکاری در زمینه های بسیار دارد و با نمونه کار های ارزشمند همچنان پر افتخار به روند طراحی لوگو ادامه می دهد.