این مقاله فرآیند موثر طراحی لوگو را برای طراحی لوگوهای مدرن و مصرف کنندگان روزافزون پیچیده باز می کند. برخی نکات مفید در زمینه طراحی لوگو ارائه می شود و چارچوبی را ارائه می دهد که طراحان لوگو می توانند از اولین مراحل تحقیق تا تحویل نهایی پروژه ، مشتری را راهنمایی کنند.
با توجه به اینکه شرکتها و محصولات بیشتری برای شناسایی بازار بصورت آنلاین و آفلاین رقابت می کنند ، یک لوگو با طراحی کامل یک مزیت تجاری است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند و ارزشهای اصلی یک برند را در یک نگاه نشان می دهد. یک لوگو خوب فراتر از یک نماد عمومی است. این تجسم همان چیزی است که یک شرکت به معنای آن است ( سفیر بصری یک برند.)
دیدن لوگویی که مطابق با سبک کاری یک شرکت باشد ، همیشه با طراوت است ، اما رسیدن به یک راه حل مناسب شامل زمان ، مهارت و تجربه کافی است.
یک فرایند طراحی متفکرانه رمز اصلی ایجاد یک لوگو موثر و خلاقانه است ، اما این فرآیند چگونه باید باشد.
از آنجا که طراحان باهوش همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد ارزش افزوده در کار خود هستند ، ما چند گزینه عملی را بررسی خواهیم کرد که نام تجاری مشتری شما را از یک مزیت رقابتی برخوردار می کند.
گرچه پیروی از یک فرآیند طراحی و آزمایش لوگو مهم است ، اما در ابتدا باید درک روشنی از موفقیت آرم وجود داشته باشد. بوم خالی که در ابتدای پروژه طراحی آرم وجود دارد مجوزی برای خلاقیت بیش از حد نیست. برای اینکه یک آرم سفیر تجاری خوبی باشد ، باید به چند اصل قابل اعتماد پایبند باشد.
مرحله اول فرآیند طراحی لوگو شامل بررسی و درک خلاصه طرح است. این یک کار نسبتاً ساده است ، اما بسیار مهم است. آن را به عنوان پایه و اساس یک خانه در نظر بگیرید. درک مختصر ، مجموعه ای از مشکلات را در طول پروژه ایجاد می کند آسان می کند .
طراحی مختصر چیست؟ به طور خلاصه ، این سندی است که به تعریف لوگو کمک می کند. یک خلاصه اصلی موارد زیر را پوشش می دهد: