شاید افراد بسیاری طراحی لوگو را انجام دهند ، اما همه نمی توانند لوگو مناسب و تاثیرگذاری را طراحی کنند. مهم ترین قسمت طراحی است. در طراحی موفقیت آمیز ممکن است هنگام شروع کار بر روی لوگو جدید به برخی از اهدافی که تعیین کرده اید برسید ، اما طراحی فوق العاده با ظاهری زیبا باید ساده ، مرتبط ، پایدار با زمان ، مشخص ، آسان برای به یاد آوردن و سازگاری باشد.از آنجایی که امروزه عصر ارتباطات است سفارش طراحی لوگو به روش آنلاین در ساینا دیزاین امکان پذیر می باشد.
یک سرآشپز ماهر شروع به مواد اصلی پخت و پز خود را آماده نمی کند. بلکه بستگی به یک دستور العمل موفق و قبلاً آزمایش شده دارد و آن را مطابق نیاز برای تهیه غذای خودش تطبیق می دهد. همین مسئله در مورد هویت سازی برند نیز صادق است. عناصر اساسی برای ایجاد یک لوگو مشخص ، مواد لازمی برای فرمول مخفی طراح هستند. بنابراین اجازه دهید هر یک از این عناصر را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم
ساده ترین راه حل اغلب موفق ترین است. چرا؟ زیرا لوگوی ساده به بقیه عناصر کمک می کند تا به اهداف مورد نظرلوگو برسند.
سادگی به طراحی کمک می کند همه کاره باشد. بنابراین ، اتخاذ روشی کم پیچیده باعث می شود تا لوگوی شما در بسیاری از رسانه های بازاریابی مانند کارت ویزیت ، بیلبورد ، یا حتی بر روی دکمه های وب سایت قابل استفاده باشد.
طراحی ساده همچنین باعث می شود که لوگوی شما قابل فهم تر شود ، و این امکان بیشتری برای مقابله با زمان یا عامل قدیمی شدن فراهم می کند. به آرم های شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، اپل ، آمازون و بسیاری دیگر توجه داشته باشید. همه این ها ساده هستند که باعث می شود تفاوت زمان باعث تغییر آنها و قدیمی شدنشان نشود.
سادگی به افراد کمک می کند تا طراحی شما را به خاطر بسپارند. توجه کنید که مغز انسان چگونه کار می کند ، و یادآوری یک جزییات مانند لبخند مونا لیزا بسیار ساده تر از به خاطر آوردن پنج جزئیات است: مانند لباس ، موقعیت دست های او ، رنگ چشم های او ، پس زمینه پشت سر او یا هنرمندی که آن را ترسیم کرده است. اگر کسی از شما بخواهد آرم مک دونالد را بکشید و سپس مونا لیزا را ترسیم کنید ، کدام دقیق تر خواهد بود؟
هر آرم طراحی شده باید برای شرکت یا زمینه ای که برای آن طراحی شده مناسب باشد. آیا شما در حال طراحی یک آرم شرکت حقوقی هستید؟ باید حالتی کاملا رسمی و جدی بدون هیچ گونه طنزی داشته باشد.
طراحی شما باید متناسب با حوزه کاری شرکت ، مشتری و مخاطب باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، شما باید تحقیقات طولانی انجام دهید ، که قطعاً خسته کننده است ، اما فواید آن برای شما بسیار عالی خواهد بود: بدون اطلاعات قوی از دنیای مشتری و زمینه کاری وی ، شما قادر نخواهید بود تا یک آرم موفق و منحصر به فرد طراحی کنید که بتواند مشتری شما را از بقیه رقبا در زمینه شایستگی متمایز کند.