اصطلاح بیلبورد از ” تابلوی تبلیغاتی بزرگ ” گرفته شده است. در اصل براس سفارش طراحی و ، انواع ساخت بیلبورد به فضای تبلیغاتی بزرگی در فضای باز اشاره دارد که با هدف جلب توجه عابران پیاده و رانندگان انجام می شود.
تابلوها یا بلیبورد تبلیغاتی را می توان در اکثر بزرگراه های منتهی به شهرهای بزرگ یافت. بیلبوردها همچنین می توانند در خود شهر یافت شوند. تبلیغات در شکل ها و اندازه های متنوعی ارائه می شوند. مردم ، به خصوص کسانی که رانندگی می کنند ، فقط در یک روز تبلیغات زیادی می بینند. از بین 500 تبلیغات ، فقط 5 مورد از آنها را به یاد خواهد آورد.
زیرا به طور کلی ، بیلبوردها یک راه دیده شدن سریع هستند. بنابراین توصیه می شود در مورد نوع پیغامی که می خواهید روی آن بگذارید با دقت تحقیق شود تا در عین مختصر بودن تاثیر زیادی در ذهن مخاطب داشته باشد.
آیا می خواهید تبلیغات بیلبورد دیجیتالی شما جلوه ای ماندگار بگذارد؟ پس با رسانه هنر برتر تماس بگیرید.
قرار است بیلبوردها از لحاظ استراتژیکی در اطراف منطقه پر ترافیک قرار بگیرند تا بتوانند جلوه بهتری را برای مخاطب مورد نظر داشته باشند. در صورت استفاده صحیح ، تابلوهای تبلیغاتی فرصتی طلایی برای انجام کارهای پیشگامانه است.
در گذشته ، بیلبوردهای تبلیغاتی با استفاده از چندین کاغذ کوچک بخش های مختلف کاغذ که برای ایجاد یک تصویر واحد جمع شده بودند ، ایجاد می شدند. بعد از آن مواد وینیل باعث می شد کل تصویر بر روی یک کاغذ واحد چاپ شود. بعداً ، بیلبوردها به پنل های نمایشگر دیجیتال مجهز شدند که بسیار سریع و به راحتی قابل نصب هستند.
مدت زمان متوسط نمایش یک بیلبورد حدود 3 ماه است تا از دیده شدن حدااکثری آن مطمئن شوند. محتویات موجود در بیلبورد باید همیشه به روز و مرتبط با محصول و اطلاع رسانی باشد باشد . در صورت تمایل می توانید بیلبورد را با سایر شرکت ها به اشتراک بگذارید تا تبلیغات دیجیتالی مربوطه هر دو دقیقه یکبار تغییر کند.
ساخت انواع تبلیغات بیلبورد گزینه خوبی برای آگاهی دادن در مورد برند است. تبلیغات باید کار جالبی در جلب توجه خواننده انجام دهند. قبل از اینکه مخاطب حتی به خواندن کلمات در آگهی بیلبورد پیش برود ، باید بدانند این تبلیغ در مورد چیست.
در اینجا 3 راهکار کار وجود دارد که اطمینان حاصل کنید که بیلبورد تبلیغاتی شما بیشترین تأثیر را دارد:
1-مخاطبان خاص را هدف قرار دهید
اگر می خواهید تبلیغ شما مؤثر باشد ، باید مخاطبان خود را بفهمید و دقیقاً به چه مواردی نیاز دارید پی ببرید. به عنوان مثال ، اگر والدین را هدف قرار می دهید ، تحقیقاتی را در مورد آنچه که گروه هدف شما دوست دارد انجام دهید.
مهم نیست که گروه مورد نظر شما کیست ، همیشه تحقیقات کاملی انجام دهید تا بتوانید بهترین تصمیم را در مورد اینکه کدام نوع تبلیغات بزرگترین تأثیر را خواهد گرفت ، بگیرید.
2- از رنگ به نفع خود استفاده کنید
مردم توسط بیلبوردهای براق و غنی از رنگ ترسیم می شوند. مطمئن شوید که از رنگهای مناسب استفاده می کنید که توجه مشتریان احتمالی شما را جلب می کند. فرد ممکن است بدون توجه به آن ، فقط به طور اتفاقی به بیلبورد نگاه کند. با این حال ، اگر از رنگ های مناسب استفاده می کنید ، آنها می خواهند اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات شما کسب کنند.
3- از تصاویر استفاده کنید
در ساخت و سفارش طراحی انواع بیلبورد تبلیغاتی برای اجرای یک آگهی فقط به صورت متنی به طور کلی هدر دادن پول و منابع است. تصویر را می توان عکاسی یا ترسیم کرد. این نقش بزرگی را در ایجاد تصویری که دوام بیشتری خواهد داشت بازی خواهد کرد.