طراحی وب
2 اکتبر, 2018اهمیت طراحی لوگو
درباره اهمیت طراحی لوگو
طراحی لوگو اهمیت زیادی در حرفه و کسب و کار شما دارد. اگر شما دارای شرکت و یا حرفه ای هستید که می خواهید آن را به عموم معرفی کنید. در ابتدا نیاز به طراحی لوگو دارید. لوگوی شما معرف کار و شخصیت شماست.
لوگو، یک اصطلاح برای علامت تجاری ساخته شده است که یک علامت شناسایی برای نشان دادن یک نهاد تجاری ایجاد می کند. به طور معمول زمانی که مردم می گویند آرم، آنچه که واقعا به آن اشاره می شود علامت تجاری است.
رسانه هنر برتر تاکنون موفق به طراحی لوگو برای شرکت ها و صنوف مختلف شده است در ادامه پاره ای از نمونه کارهای طراحی لوگو ما آمده است
انواع مختلفی از علائم تجاری استفاده شده برای شناسایی یک نهاد تجاری وجود دارد. یک علامت تجاری می تواند یک نماد، آیکون، طنز، نشان، علامت یا سایر دستگاه های گرافیکی باشد. مصری های باستانی حیوانات خانگی را با یوگا به صورت صوری نشان می دهند. رومیان و یونانی ها سفالین خود را با شناسایی علامت ها برای شناسایی دست خود مشخص کردند.
امروزه، کسب و کار ها از علائم تجاری استفاده می کنند تا مشتریان را به شناسایی افرادی که در آنها هستند کمک کند و به مشتریان منشا و کیفیت کالا خود را نشان دهند.
ارتباط بین نام تجاری و آرم:
اگر یک نام تجاری رابطه است، پس لوگوی یک طرح از این رابطه است. به عبارت دیگر، یک لوگو به منظور نشان دادن یک مشتری به سازمان بزرگتر به طور کلی و نشان دادن رابطه بین این سازمان با مخاطبان خود است.
هر لوگو مورد استفاده برای ارتباط بین شما و مخاطبان شما، یک نام تجاری نامیده می شود. به عنوان مثال، یک آرم نام تجاری بصری از رابطه بین سازمان و یک مخاطب است.
هویت
هدف این است که لوگویی طراحی شود که مشتریان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و اطمینان حاصل کنید هر بار که لوگو، خود را نشان می دهد از لحاظ ظاهر، اندازه، رنگ، احساس، و غیره سازگار و جذاب باشند. این سازگاری مخاطبان شما را قادر می سازد که ساختار حافظه را در اطراف شما و آنچه که شما ارائه می دهید، قوی و ماندگار کند. ساختار حافظه و ماندگاری هویت سازمان شما می شود.
هویت نام تجاری چیست؟
هویت برند، صورت یک نام تجاری( طراحی لوگو) است. همانطور که در بخش قبلی بحث شد، نام تجاری یک مفهوم عاطفی و حتی فلسفی است، در حالی که هویت نام تجاری جزء بصری یک نام تجاری است که این ایده های بزرگ را نشان می دهد.
هویت نام تجاری شامل لوگو، تایپوگرافی، رنگ، بسته بندی، و پیام است، و تکمیل و اعتبار موجود نام تجاری را تقویت می کند.
هویت نام تجاری مشتریان جدید را به یک نام تجاری جذب می کند در حالی که مشتریان موجود را هم چنان حفظ می کند
حیاتی است که هویت نام تجاری سازگار وجذاب باشد. از آنجا که این نشان دهنده و تقویت احساسات یک نام تجاری است، پیام نمایش داده شده توسط اجزای هویت نام تجاری باید روشن باشد و باید بدون توجه به جایی که نمایش داده می شود، یکسان باشد. برای مدیریت هویت نام تجاری، سازمان ها باید در یک سیستم مدیریت برند سرمایه گذاری کنند که به آنها کمک می کند تا در صورت داشتن انعطاف پذیری و سرعت لازم برای موفقیت در بازار امروز، پایدار باشند.
طراحی لوگو حرفه ای و خلاق برای هر کسب و کاری بسیار ضروری است و برای این کار نیازمند یک تیم حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. دیگر نگران طراحی لوگو خود نباشید. ساینا دیزاین با استفاده از تیم طراح خلاق خود، برای شما طراحی لوگو حرفه ای مطابق با سلیقه شما انجام می دهد.
لوگو، یک اصطلاح برای علامت تجاری ساخته شده است که یک علامت شناسایی برای نشان دادن یک نهاد تجاری ایجاد می کند. به طور معمول زمانی که مردم می گویند آرم، آنچه که واقعا به آن اشاره می شود علامت تجاری است.
رسانه هنر برتر تاکنون موفق به طراحی لوگو برای شرکت ها و صنوف مختلف شده است در ادامه پاره ای از نمونه کارهای طراحی لوگو ما آمده است
انواع مختلفی از علائم تجاری استفاده شده برای شناسایی یک نهاد تجاری وجود دارد. یک علامت تجاری می تواند یک نماد، آیکون، طنز، نشان، علامت یا سایر دستگاه های گرافیکی باشد. مصری های باستانی حیوانات خانگی را با یوگا به صورت صوری نشان می دهند. رومیان و یونانی ها سفالین خود را با شناسایی علامت ها برای شناسایی دست خود مشخص کردند.
امروزه، کسب و کار ها از علائم تجاری استفاده می کنند تا مشتریان را به شناسایی افرادی که در آنها هستند کمک کند و به مشتریان منشا و کیفیت کالا خود را نشان دهند.
ارتباط بین نام تجاری و آرم:
اگر یک نام تجاری رابطه است، پس لوگوی یک طرح از این رابطه است. به عبارت دیگر، یک لوگو به منظور نشان دادن یک مشتری به سازمان بزرگتر به طور کلی و نشان دادن رابطه بین این سازمان با مخاطبان خود است.
هر لوگو مورد استفاده برای ارتباط بین شما و مخاطبان شما، یک نام تجاری نامیده می شود. به عنوان مثال، یک آرم نام تجاری بصری از رابطه بین سازمان و یک مخاطب است.
هویت
هدف این است که لوگویی طراحی شود که مشتریان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و اطمینان حاصل کنید هر بار که لوگو، خود را نشان می دهد از لحاظ ظاهر، اندازه، رنگ، احساس، و غیره سازگار و جذاب باشند. این سازگاری مخاطبان شما را قادر می سازد که ساختار حافظه را در اطراف شما و آنچه که شما ارائه می دهید، قوی و ماندگار کند. ساختار حافظه و ماندگاری هویت سازمان شما می شود.
هویت نام تجاری چیست؟
هویت برند، صورت یک نام تجاری( طراحی لوگو) است. همانطور که در بخش قبلی بحث شد، نام تجاری یک مفهوم عاطفی و حتی فلسفی است، در حالی که هویت نام تجاری جزء بصری یک نام تجاری است که این ایده های بزرگ را نشان می دهد.
هویت نام تجاری شامل لوگو، تایپوگرافی، رنگ، بسته بندی، و پیام است، و تکمیل و اعتبار موجود نام تجاری را تقویت می کند.
هویت نام تجاری مشتریان جدید را به یک نام تجاری جذب می کند در حالی که مشتریان موجود را هم چنان حفظ می کند
حیاتی است که هویت نام تجاری سازگار وجذاب باشد. از آنجا که این نشان دهنده و تقویت احساسات یک نام تجاری است، پیام نمایش داده شده توسط اجزای هویت نام تجاری باید روشن باشد و باید بدون توجه به جایی که نمایش داده می شود، یکسان باشد. برای مدیریت هویت نام تجاری، سازمان ها باید در یک سیستم مدیریت برند سرمایه گذاری کنند که به آنها کمک می کند تا در صورت داشتن انعطاف پذیری و سرعت لازم برای موفقیت در بازار امروز، پایدار باشند.
طراحی لوگو حرفه ای و خلاق برای هر کسب و کاری بسیار ضروری است و برای این کار نیازمند یک تیم حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. دیگر نگران طراحی لوگو خود نباشید. ساینا دیزاین با استفاده از تیم طراح خلاق خود، برای شما طراحی لوگو حرفه ای مطابق با سلیقه شما انجام می دهد.